June 30, 2010

officially medlab's student.

=)

if my first impression mse mula2 sampai kat pasum,
harapan+expectation hancur.musnah.ranap.
not to mention why.

my first impression 4 uitm puncak alam,berbunga2~;)
i cant stop maself from praising it,"lawanya"=)
"bestnya study kat sini"
mountain's view.sgt2 lawa.
rumah+4bilik+2persons 1 bilik+same course 1 rumah
inside from my room,tgk sunset td=)
but,xpernah lari dr weaknesses dye.
this goes to that batu caves stairs la;p
minggu mesra siswa pn relax2 je^^
[can u imagine tgk wayang kartun tgh2 tggu org;p]
ogy n cockroaches lg tue:D
*bukan mcm haluansiswa:D
UM students to be,jgn marah okke.hee~

short word,by now,
sy bahagia=)
i can feel HE do answer all my prayers.
alhamdullillah~
lagi2 la,bila dekat atas bus,duduk dkat sorang kakak yg medlab jgak.
wah=)rasa rezeki sgt2.jarang kot nak jumpa.
thanks 4 wat she told me.

my mum+abah,
thanks 4 all.
i dunno how to say how:)

aininsofia.remember their sacrifices~


**
pasum's friends,sy ttp igt korang taw
dun worry,our friendship remains k=)
*i havent camera,xleh nak amek gamba.next tyme k=)

No comments: