February 14, 2009

rememberance is hidden

* i can control it yet*
a stream,formless of sad still doesn't show yet
[yeke??yesterday pn dah lmah longlai je...asyik landim je...tido jer...canT see u sat tegak berdiri??...;p]
hope that it won't show till to edge of limit
n
..much strength..
..hold strong..
even 1 week lbih din hear any buzz
any text..
juz cud give a smile wif the"last login:24 hours"
juz that..

ok2,nyn..let it be 4 a month..:)
hee~

*update*
half amused+half puzzled..
a heavy burden..to me,n especially,at most,to him..
to mr. aR,
thanx 4 tellin me tau..
promise>won't tell any1..shhhshhhh..
but 4 u,focuz study leklok tau..HE will guide ur way..:)

last nite,zaid...if u're reading this...why it seemed that it was so weird 4 u to hear bout me,ha??lorh..i always remember u all la my frenz...all the alpharian n deltarian also..mejja,pp,adam,pokka,ghe, my dearest ZAID..=)..,darus,kuan,ammar,jebo,faryzal,[my motivator]..daoh,luq,ropai,syeme,apih,abeed n ipiey..:)..mjah+nadia+kuyah+amie+najah+ja+cimut..[cimut,xpe ke ore tules nma cimut gni ni??ksah x??]..hee~+hana n yana+arwah aten..
u're olwez be my sweet n sour la...
my cream to the icecream..
my grape jam to the bread..
my pillow to my bed..=)

even xmention lam fs...hee~
lam blog..hee~

u're olwez be in my life...once a alpharian,olwez be alpharian kan??...[cewah,smgt alpha la pulak...aku ni cuma 1 year jerk lam that class...haha!..*laugh loud*..eyy,in spite of that, i do remember okay...i do care la,zaid..(^^)

"awak kna kalahkan miss X"..
zaid,u're the 1 la tau sal miss X tuh...even dye tgh bca post nie,dye xtau la...hoho...n u're the 1 who buat that chemical equation tue?...igt lagi??that time,me sdey sgt sgt sbb kne compared by cekgu ng dye..huk3...i rily din like to be compared...:(

"kalau awak xpaham gapo2,awak tya sy deh.."
haha..i owe u much la zaid..sometimes,wif load of addmath question yg teacher sue bagi kite,those great task of addmath....u gave me lot of addmath classes...either pg or malam,ptg,siang...bile2 jer..xsampai ati la,nak tya awk sopmo...!haha..if me donT understand,u keep of repeating3..n repeating...last2,"xperla,zaid...sy salinlah dulu,,tapi knape kalau yg nie...blalalala...jd gni??"...haha..u din even know wat the word "marah" means for..:)..if me belek2 sume my addmath books,of kos ad ur handwriting n ur works to show me how 1+1+=2!!

"dgr x??.."
zaid!!..we'd shared lot of songs!!..u lend me ur mp3 in 'our' room.."zaid,xdgrla.."...n then awk up-kan volume dye..:)..
*i can't stand to fly...i'm not that naive...*..nie among my feveret song sbb arwah aten nyanyikan me..=)
*kau begitu sempurna..dimataku kau begitu indah*...n this=u used to love it..^^
n then,we chatting whatsoever-prefexla....etc..
n in the moment me dpt my addmath mark..u never miss to wish me-congrate 4 my improvement...either it was a little or me dapat A..=)..
it was countable la me had achieved dat...x cam awak...hee~

our perjanjian??
1.kite kna.....2.kite xblei....3.kite...etc..sbb'y kte xnak kte balloh...tp,at last,bape kali ek??..hoho..n sadly,on the bio examination day,pn kte balloh..fortunately,our paper were okay,rite??..at least,we can answer without thinking it much....aduyai....masa spm...msa genting2 gini pom blei jadi bende2 gini lagi...hurm...it's our fault...my fault n ur fault...hee~

a cute pooh basket=soft toy..^^
wehehey...that's my birthday present...tenkiu zaid..i thougt that u xnak baek2 ngan me daa...the truth,u wait 4 my birthday to say sorry..^^

"jgn kapel"
haha...u keep to advice me this...yeye...me xkapellah time skool...zaid nak bagi ape??as a present??...o0o0o...psan kokghe xbg kapel ek...u're the 1 yg playboy tuh...hana,yana,pja,bie tuh...ha!...nak jawab ape??...hik3...

=sensitif gleR=
u admitted it,rite??...u'd known it already,rite??...n u know,mse u ngaju..punyala me ni sooooooooooo stressful n depressed.......u ni kan my addmath teacher..lau xberkat ilmu pape kan,camaner??..u said that maybe it was,as u're the youngest in ur family..alala...nomel2 zaid...cute2 zaid....6t dah pegi over-c soon,[insyaAllah]...stop being sensitive ye...me igt lagi..when est paper was done,then our classmates gathered,then...u??...oooppss...nomel2 zaid...:)

"awak suka murtabak?laa...if not,sy suh abah sy beli banyak sket tadi"
"nak [gotu] dop...gotu tu macam nugget...kakak sy masak tadi,nok"
"sy suke chocolate ni..nok?"
"biar r set dye wat jamuan kat bilik sbelah,kte makan sekali deh..bagi r kat Ja jgak..."
"meh r kte makan skali murtabak teacher sue belanje..adam,tolong amek gambar sy ng ainin"
"why awk amek gambar ng dye banyak gler??..ng sy,awak ajak2 ayam jah..."
"assubhu gajoh"..hahaha...*laugh loud*


n all the reminiscence we made,no 1 canT steal it..
i canT mention THEM all..
6t awak ltih nak baca lak..hee~
friendship nver end,k!..;)



2 comments:

fikah © said...

nin, what a sweet frenship u have wf zaid..sooo sweeet..

*mengumen sambey2 mamam frero rocher from a sweet fren of myne*

~mademoiselle syazliana~ said...

well,zaid is more than a fren..
he's ur brother..
perhaps..
dye memang bek..
n cute sngt..